Wellbeing. Słowo pojemne i bardzo różnie rozumiane. W swojej definicji zawiera subiektywnie oceniany stan komfortu, zdrowia i szczęścia. Często zamiennie określany jako dobrostan, jakość życia, czy poczucie sensu i spełnienia. Różnorodność definicji powoduje, że nie ma zgody co do postrzegania wellbeingu jako bardzo jasnego pojęcia. Nie ma zatem jednego dobrego wzorca na wdrażanie wellbeingu w organizacjach ani zestawu argumentów, które mogą przekonać do niego decydentów.”
Jeżeli ciekawi Was temat budowania skutecznych strategii wellbeingu to zapraszamy do przeczytania w artykułu Małgorzaty Czerneckiej „Wellbeing a produktywność„, który ukazał się w najnowszym, letnim wydaniu Miesięcznika Benefit. Wielokrotnie nasi klienci zastanawiają się jak wdrażać programy związane z wellbeingiem pracowników tak, aby nie były to tylko jednorazowe akcje, ale żeby miało to przełożenie na ich codzienne funkcjonowanie i efektywność. Tu my służymy pomocą oferując nasz know how oraz najlepsze praktyki zebrane z całego świata. Rąbka tajemnicy, tego co bierzemy pod uwagę budując strategie dla naszych klientów, uchyla w swoim artykule Małgosia. Zapraszamy do lektury!
Tags: , , , , , , ,